Kariera

Kariera w Centrum Stomatologicznym WellDent

 

Zapraszamy lekarzy stomatologów, asystentki i higienistki stomatologiczne oraz pracowników administracyjnych, zainteresowanych doskonaleniem zawodowym i pracą w dynamicznie rozwijającym się zespole, dla którego zadowolenie Pacjenta jest najważniejszym celem.

Oferty z dopiskiem „Rekrutacja”, zawierające list motywacyjny, życiorys zawodowy, zdjęcie prosimy kierować na adres: biuro@welldent.pl

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Załączniki:

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA

 

Praca na cały etat.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • przygotowywanie gabinetu i stanowiska pracy lekarza do pracy,
  • czynne asystowanie lekarzowi dentyście podczas wykonywania zabiegów
  • dbałość o czystość miejsca pracy,
  • prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem gabinetu dentystycznego,
  • kontrola stanu magazynowego materiałów

WYMAGANIA

  • wykształcenie – ukończona szkoła dla higienistki stomatologicznej
  • znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office, urządzeń biurowych
  • szybkie przyswajanie nowej wiedzy – zaangażowanie i chęć do pracy i rozwoju
  • orientacja na pacjenta, empatia, wysoka kultura osobista oraz dobra organizacja własnej pracy
  • uśmiech i pozytywne usposobienie
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność i sumienność, profesjonalizm
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym
  • ważna książeczka sanepidowska

OFERUJEMY

  • pracę w przyjaznym zespole  
  • czytelne zasady zatrudnienia
  • zgrany, otwarty i chętny do pomocy zespół.
  • dobre warunki finansowe
  • szkolenia.

PRACOWNIK REJESTRACJI

 

Praca na 3/4 etatu lub cały etat.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  •  osobista i telefoniczna rejestracja pacjentów
  • bezpośrednia obsługa pacjenta
  • prowadzenie dokumentacji medycznej        
  • udzielanie informacji dotyczącej zakresu świadczonych przez gabinet usług
  • pilnowanie porządku w dokumentacji medycznej
  • praca w systemie informatycznym
  • współpraca z personelem medycznym
  • obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego     
  • zapewnienie sprawnego przepływu informacji i dokumentów, nadzór nad obiegiem dokumentacji medycznej
  • budowanie dobrych relacji z pacjentami, lekarzami, współpracownikami
  • archiwizacja dokumentacji medycznej

OCZEKIWANIA

  • zaangażowanie i chęci do pracy oraz rozwoju.
  • sympatia do ludzi, zainteresowanie problemami drugiego człowieka, empatia, wysoka kultura osobista oraz dobra organizacja własnej pracy
  • uśmiech pozytywne usposobienie, otwartość w nawiązywaniu kontaktu
  • wykształcenie średniego pełnego lub wyższe
  • znajomość obsługi komputera, pakietu MS  Office, urządzeń biurowych
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność i sumienność.
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym
  • ważna książeczka sanepidowska

OFERUJEMY

  • pracę w przyjaznym zespole  
  • czytelne zasady zatrudnienia
  • zgrany, otwarty i chętny do pomocy zespół.
  • dobre warunki finansowe
  • szkolenia.
Scroll to Top